“Is there a life jacket under your seat?”

-soalan rawak dari seorang rakan semasa kami menaiki keretapi dari Stesen Paddington ke Bath Spa. Keretapi!

Risau juga sekiranya memang ada jeket keselamatan di bawah tempat duduk keretapi (“selalu ke keretapi ni tenggelam? mana dia lalu?“).

4 Comments

  1. bath cantik kan? patut u ke sana carik jantan yang remukkan hati i dan humbankan dia dalam gaung. hehe. emotional lak tetiba. muahs.

  2. ahahahahha….perlu ke keretapi tenggelam? mungkin jeket yg dimaksudkan adalah air-jacket (mcm air-bag?)..

  3. Mungkin die nak bersikap proaktif. Mana la tau landasan keretapi tu ada cross sungai ke. Logik tak?

  4. dia Greek, agaknya kat Greece ketapi memang selalu masuk air kot? huhuu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*

© 2018 Go!Blog

Theme by Anders NorenUp ↑