Petualangan Pertunangan

Di mana gambar-gambar tidak rasmi disusun bagi menggambarkan majlis pertunangan AdiFitri dan Siti Marsitah pada tanggal 5 Julai 2009.

tunangature01tunangature02tunangature03tunangature04tunangature05tunangature06tunangature07tunangature08tunangature09

Gambar-gambar oleh Saiful Nizam Yahaya.
Alhamdulillah, dengan izin Allah SWT majlis tersebut berjalan lancar.
Menjunjung kasih kepada semua terutamanya sanak keluarga yang telah membolehkan semua ini berlaku.
Kini bolehlah saya memotong ‘Mengalami perasaan disayangi‘ dari ‘Senarai Baldi’ saya.

18 Responses to “Petualangan Pertunangan”

  1. sitah says:

    oh memang saya mahu menjadi yang pertama memberi komen ;)…tetapi
    apekah adegan dramatik yang berlaku sehingga muka saya didalam gamba no.6 begitu sekali rupernyer?….;p

    memang satu pertualangan yang mendebarkan,terutama sekali bila kita menjadi subjek utama. oh, untuk en.saya (dia memang saya yang punye..;p), terima kaseh utk segala effort dan passion-nyer sehingga dapat me-materialize-kan semua ini…

    tak sabar utk tunggu gambar yang lebih petualang lagi!

  2. Ana says:

    Tahniah!! Saya tumpang gembira!!

    Sitah kelihatan menawan! (Baju sangat cantek lah)
    Botak nampak malu-malu.. (eceh!)

    Selepas bertunang, terus mengedate di IKEA ye.. hahaha

  3. cikgu liza says:

    haaaa… sudah silap rupanya.. ni baru misi yang betul yaaa? sekarang baru betul kena cek selalu kandungan gula dalam darah.. cik sitah & cik adi.. tahniah!!!

  4. gm says:

    kak sitah,canteknya.tahniah.com.my

  5. ibrahimi says:

    pandai ko pakai baju melayu ngn sampin..bila blaja..tahniah bro

  6. isya says:

    congratulation guys!!

  7. sitah says:

    ana, sebab ader orang teringin makan makan meatball 10pcs ikea!

  8. apis585 says:

    comelnya korang!!!!congrates to both of u….adik manisss darah manissss hehehhee…

  9. tentangseseorang says:

    dude…ini majlis pertunangan…
    apa hal ko pun ada??? ehehehehehe

  10. AmirHafizi says:

    Aku tau nak kasi hadiah apa!

  11. yonora says:

    … irasnya bak biduanita syarifah aini…jelita ayuu:p wowww.tahniahdahbertunang.jkr.gov.mykadkawen(?) :p ngeh3

  12. kamalariffin says:

    tahniah bro… kahwin nanti jgn lupa jemput, gua skrg dah ada di kl… sekali lagi tahniah… tapi betullah majlis bertunang kau mana bole datang hapa laa comic

  13. paksu says:

    tahniah la yer!

    wah, model2 dlm gambar no 8 disusun mengikut ketinggian!

  14. Ee says:

    tahniahhh!… :D

    dua2 amat comels sekali. Sitah mirip muka seripah eni masa muda pulak, cantik… (seripah eni muda cantik tau… yg sekarang je nampak cam plastik gelembung)

  15. The Kuch says:

    Hehe..ada jugak orang lain yang nampak sitah macam saripah aini..aku ingat aku sorang je nampak..

    Maka tahniah all around pada pasangan yang sekarang kalau ditalipon, akan kuar bunyi “tuuuuuuut…tuuuuuuuuuuutt..” Lepas tu yang talipon mengeluh cakap “Alaaa..engaged la pulakk..” :D

  16. saya says:

    e-eh, x sempat lagi rupanya nk balas ucapan korang sumer.
    terima kasih la, atas ucapan2nye.
    lepas ni ada gamba2 lagi, kali ni dari jurufoto profesional pula. tengah nk pilih + edit.

    + tentang & kamal: ni zaman moden, tunang pun laki bleh join skali! (hehee..sbenarnye saya pun x tau. diorg suruh ikut, ikut je aaa..dapat makan!)

    + kuch + ee: haa.. sharipah aini muda x pe, bleh terima lagi :D dan saya ingin mengambil peluang ini untuk memohon ampun kepada sesiapa yang mengeluh kecewa kerana keengagedan saya. L;p

  17. Saif says:

    Gambo ke-7 dari atas, mmg tak tahan… HENSEM! hehehe. Tahniah.

Leave a Reply